marți, 25 ianuarie 2011

Un an nou, realizari noi, probleme noi si alte chestii



Si uite ca deja suntem in 2011...
Greu e sa scrii pe blog daca nu prea ai timp (nu ca nu as avea, dar intotdeauna uit... *Rusine sa-ti fie!!:))*)
Odata cu noul an, ca de obicei, se intampla multe, realizari, probleme si alte chestii.
Si DA, suntem tinta tuturor... astazi m-am gandit la o chestie "Sunt cine vreau eu sa fiu nu cine vreti voi" "Eu stiu cine sunt, nu conteaza ce spun altii!".
Daca incerci sa faci ceva nou, ORICE, ca de obicei cineva trebuie sa-ti bage niste strambe sau cine stie ce chestii inutile de care nu aveai nevoie si sa te faca de... cacat, ca sa spun pe romaneste.
Ma mira ca tu imi spui mie cine sunt si tu nici nu te cunosti pe tine. Hai sa fim maturi (macar sa incercam).
Realizez ca unora le e frica sa faca unele lucruri, nu am de ce sa mint, ca si mie mi-e frica sa fac diferite chestii (nu ca tie nu ti-ar fi), dar asta este, mergem inainte (cu tupeu).
Stiu ca poate nu o sa citeasca nimeni ce scriu aici, dar placerea e a mea sa spun ce... vreau sa spun :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;