luni, 23 noiembrie 2009

Lumea noastra, a ta, a mea...


De mult tot incerc sa imi pun gandurile pe o foaie de hartie, dar nu reusesc deloc...
Incerc sa descriu fiecare pas si fiecare miscare a fiecarei persoane bune sau rele pe care o cunosc, dar e foarte greu, atatea ganduri, dorinte, griji, dureri avem, dar nimeni nu ne intelege...
Ieri am vazut la TV un film, era vorba despre un barbat care facea masaj, era orb si o femeie s-a dus la el... nu a stiut ca era orb, doar dupa ceva vreme a aflat, acea femeie s-a indragostit de el si a incercat sa faca tot posibilul sa ii redeie vederea, a reusit, dar pentru o perioada scurta de timp. Acel barbat si-a dat seama ca nu mai dureaza mult fericirea lui, dorinta fiind sa mearga la un meci de hockey. Trist si dezamagit, a plecat inapoi de unde era, cu sora lui. Acea femeie a fost si ea la randul ei foarte trista si dezamagita de ceea ce a facut el. Intr-un final s-au reintalnit si s-au casatorit. Filmul a fost o poveste adevarata. Am plans la sfarsit, vazand ca se poate.
Batator la ochi e ca, in ziua de azi, nu se poate. Mai rar putem face asemenea gesturi, stau si ma gandesc ca noi dam cu piciorul la orice persoana de genul, nu ne pasa de niciun obstacol. Suntem indiferenti, dar la un moment dat ne dam seama ca indiferenta doare si e prea tarziu.
Si eu, si tu nu ai tinut cont de obstacolele pe care le-ai avut in viata, le ai si le vei avea pentru ca zici "las` ca trece" dar nu e asa, trece azi, trece maine, dar poimaine o sa se simta...
Vad oameni carora nu le pasa, chiar nu le pasa...
Vad oameni care mor si nu merita...
Vad oameni care se zbat si pana la ultima suflare pentru a da ajutor altora...
Te vad pe tine, tu ma vezi pe mine, doua persoane diferite...
Daca stau si ma gandesc, toti suntem egali, chiar daca unii au bani, altii nu au deloc, unii au, dar nu le ajung, suntem egali.
Vad oameni cu bani, dar care nu sunt bucurosi...
Vad oameni fara bani, care sunt cei mai bucurosi de pe pamant si nu le pasa de ceea ce inseamna banii, pentru ca sunt constienti ca nu ii pot avea si incearca sa traiasca asa.
Te vad pe tine care citesti randurile care le-am scris eu aici si nu bagi in seama parerea mea sau poate te intereseaza si incerci sa iti dai seama, ca si tu poti...
Vad batrani care incearca sa supravietuiasca...
Vad copii care incearca sa se bucure de copilarie cat pot...
Incerc sa imi scriu toate gandurile dar nu reusesc, nu mi-ar ajunge toata foaia din lume sa scriu, toate-mi zbor...
Dar incercand, poti!

Va continua...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Superb!

Bune idei. chiar foarte bune , gandite si matur chestionate.

Buna si ideea, unii au bani dar fericire ba, si povestea aceea ma emotioneaza. Uneori te gandesti ca asta e soarta dar fiecare poate schimba ceva, indiferent cat e de mic acel ceva conteaza.

Felicitari inca o data !
©Popa Alex™.

Sandra spunea...

Si eu am vazut filmul!

Andrada Maria spunea...

A fost superb!

Anonim spunea...

pana la urma am reusit

Trimiteți un comentariu

 
;