sâmbătă, 5 iunie 2010

Pasiunea...


Ca orice om, am şi eu o pasiune, pasiunea asta o am de mică.
Îmi place foarte mult sa cânt... am scris şi în scurtul About Me, ca asta este pasiunea mea...
Am început sa cânt de la 7 ani, la îndrumarile mamei mele, am început sa cânt în corul şcolii... dupa câtva timp am şi devenit solista corului.
La început am încercat să cânt cu sora mea, dar ca de obicei într-o trupă sunt şi certuri... mai ales când cânţi cu sora ta :))
Am continuat, am participat la multe concursuri, de unde am plecat cu, câte ceva... cu diferite premii şi menţiuni...
Aici contul meu de Youtube www.youtube.com/dydyyd09 unde am postate nşte clipuri şi înregistrări.
Uite o piesa pe care o cânt eu, e cunoscută şi e foarte îndragită...
Andrada Igna-Banii vorbesc (cover) by Holograf.
Sper sa vă placă:

2 comentarii:

MetaMorph spunea...

Da da, e foarte tare piesa. Tine-te de treaba asta, ai o voce foarte buna :D

Andrada Maria spunea...

Multumesc! :)

Trimiteți un comentariu

 
;