joi, 19 noiembrie 2009

Scrisoare:)

So... pentru inceput trebuie sa pun si eu ceva aici :-? Acum cateva zile am avut la scoala de facut o Scrisoare de dragoste, problema
a fost ca, odata ce nu aveam ce scrie cu adevarat pentru ceva am incercat sa fac acea scrisoare si iata ca, am avut si onoarea de a o citi in clasa :))... sper sa va placa :D
Dragul meu...


De mult timp am vrut sa iti spun ceea ce simt cu adevarat pentru tine, dar niciodata nu am avut ocazia deoarece intotdeauna ai fost indiferent si nu ti-a pasat de sentimentele celor din jur si ceea ce-ti doresc cei din jur!
Intotdeauna ai vrut totul pentru tine, chiar si pe mine m-ai facut prizoniera ta , eram ca o infractoare pe care o tineai bine inchisa ca sa nu-ti scape, dar cu toate acestea, nu-ti pasa!
Acum, singura, cu un morman de amintiri si intrebari ramase fara raspuns, incerc sa colorez foaia de hartie cu fiecare cuvant si moment petrecut cu tine.
Acum fiecare e pe drumul lui, nu mai vorbim unul cu celalalt, chiar daca stim ca asta ne doare, dar acum cand tu ai realizat ca tot ce ai facut nu a fost bine, e prea tarziu, nu mai are niciun rost, dar recunosc, e si vina mea, pentru ca in unele momente nu am stiut sa apreciez ceea ce ai facut cu adevarat pentru mine. Dar acum, dupa mult timp, realizez ce simt cu adevarat pentru tine si imi pare rau ca nu te-am facut sa realizezi ceea ce port in inima pentru tine.
Aminteste-ti plimbarile prin parc toamna, cand aveam pe jos covorul de frunze rosii-portocalii, iarna cand ne bateam cu bulgari de zapada si ne incalzeam mainile inghetate la flacara semineului. Aminteste-ti clipele petrecute vara, primavara, cand pasarelele cantau pentru noi cantece minunate. Aminteste-ti fiecare sarut furat, prima atingere simtita, fiorul care a trecut prin tine si... primul "TE IUBESC!"
Aminteste-ti ziua in care ne-am cunoscut, o zi de iarna friguroasa, ai venit timid catre mine si m-ai invitat la o plimbare, pentru a ne cunoaste mai bine, atunci am simtit ca tu esti ceea ce imi doresc, din prima zi am vrut sa te am langa mine, sa iti aud vocea dulce si lina povestindu-mi fiecare nazbatie si privindu-ti zambetul perfect, ochii care erau ca doua cristale... dar acum nimic nu mai este, a mai ramas numai scrum si o flacara care incearca sa aprinda din nou totul dar nu mai are putere si striga in disperare "Ajutor!". Dar acum stau si imi numar gandurile si imi spun cu lacrimi in ochi ca totul a fost un joc, pariat doar cu noroc si incerc sa supravietuiesc cu greu...
Atunci cand o sa citesti aceste randuri, aminteste-ti tot ce ti-am scris mai sus si fiecare cuvant rostit, fara parere de rau.
Astept gandurile tale pe o foaie de hartie pe care sa incerci sa o colorezi cu niste mazgalituri pe care in aceste momente le numim cuvinte... asta e tot ce iti cer, SA ITI AMINTESTI!!!
-Stiu ca am gresit si eu!-
Nu ma uita...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumoasa aceasta postare, la o simpla lecturare mi-au dat lacrimile.

Frumos si ma bucur ca gandesti profund.

Pace, lumina si iubire!

©Popa Alex™.

ioana' spunea...

Frmumoasa:)!

Trimiteți un comentariu

 
;