joi, 19 noiembrie 2009

Greseli...

Daca bine observi, cititorule, ca orice om, am si eu greseli :D, la prima postare, am ceva greseli, poate ca am vrut sa scriu, sa vad cum arata maritul meu BLOG!:)) repede, inca nu stiu care e treaba cu blog-ul... trebuie sa ma acomodez, sa citesc si sa invat mai multe despre chestiile astea...
Blogul l-am facut din curiozitate... pentru ca am vazut ca majoritatea persoanelor au blog si isi scriu tot ce vor, eh, uite de la cateva scuze la ce am ajuns:))
Anyway, imi cer scuze pentru unele greseli de ortografie sau unele cuvinte pocite, pana invat mai multe:D

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dody Mama E Fain Blogul Tau Sincer Nu Zik Asa Doar K Te Cunosc Eu:)....E Bn Sa Iti Scrii Gandurile Intr-o Arhiva Dak Pot Sa Ii Zik Asa Poate Gresesk Da Ma Ierti K Doar Vb Ta Orice Om Greseste:D.....Stii K Mie Imi Place Mult Cum Canti:P Si Mi-a Placut Tot Timpul Cred K Esti Facuta Pt Asa Ceva...Hmmmm Ai Primit Un Dar Frumos Atunci Profita De El Fa Ceea Ce Trebuie Sa Faci.Stii Intotdeauna In Viatza E Greu Pana Te Ridici Putin,Pana Lupti Pt Visele Tale Asa Cum Luptam Toti Pt Un Vis Anume!Parerea Mea E K Tu Poti:)Ai Fost Si Esti O Fata Ambitioasa Si Hotarata Cel Putin Asa Te-am Cunoscut Eu Deci Profita De Acest Dar Si Nu Renunta E Visul Tau Nimeni Nu Are Dreptul Sa Ti-l Spulbere,Nimeni Nu Are Dreptul Sa Critice Pt Ceea Ce Iti Doresti Tuh Sa Faci E Vb De Persoana Ta,Tu Esti Prima Dupaia Restul;)Sunt Sigura K In Tot Ceea Ce Faci Ai Un Sprijin Kre Te Face Mai Puternik Si Kre Iti Da Mai Multa Incredere In Tn Asa K Mergi Mai Departe Asa Cum Trebuie Cu Capul Sus Si Nu Renunta Deloc Ai Toate Sansele Sunt Sigura De Asta Si Ma-s Bucura Mult K Visul Tau Sau Na Tot Ceea Ce Vrea Sufletelul Tau Sa Realizeze Cu Bn Si Cu Mult Succes Tot....Pwwwp Iubiriciule Si Multa Bafta....:*:*:*:*:*:*Crinutza:D

Anonim spunea...

Nimeni nu e perfect, toti gresim. Greselile nu conteaza atat cat conteaza mesajul ce-l transmiti. Felicitari pentru blog!

©Popa Alex™.

Trimiteți un comentariu

 
;