vineri, 9 martie 2018

Ce muzică ascultăm?

De multe ori deschid pagina de Youtube (pentru că vreau să ascult muzică) dar în cele mai multe situații nu am nicio idee cam ce mi-ar plăcea să ascult. 

Consider că în unele cazuri muzica se îmbină foarte mult cu starea de spirit. Să zicem că aici nu intră în discuție persoanele care ascultă frecvent același gen de muzică și/sau nu acceptă abordarea altor stiluri.

Nu pot spune că îmi place neapărat un anumit gen de muzică, dar îmi place ca muzica pe care o ascult să îmi transmită sentimentul acela că merită să o ascult, că îmi transmite emoție și mă face să o ascult și data viitoare când vreau poate să ascult ceva „mai special”.

Chiar dacă, cânt (scuzați cacofonia), asta nu înseamnă că sunt atotștiutoare sau cunosc toate genurile muzicale; spun asta pentru că în ultima vreme apar zi de zi combinații de genuri sau genuri noi de muzică.

Recunosc, pe mine, personal, nu mă pasionează așa tare muzica nouă. De obicei ascult muzică mai veche 70-80-90... dar și mai nouă, depinde.

Tu ce fel de muzică asculți?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;