luni, 23 noiembrie 2009

Adio!


Acum ceva timp am facut si eu o poezie... daca bine imi amintesc eram la scoala... Nu aveam ce face, ma plictiseam si m-am gandit sa fac o poezie...
Uite ce a iesit :D

In afara de faptul ca m-ai facut sa sufar…
Altceva nu as mai avea ce sa iti spun.
Vorbe spuse in vant…
Ucise de un cuvant
Un cuvant care il spui cu greu,
Poate odata si usor.
Un “Adio” spus cu lacrimi in suflet…
De ce a trebuit sa pleci?
De ce a trebuit sa ma lasi sa sufar?
De ce ai spus ca “ma iubesti” cand nu a fost nimic adevarat?
Mi-am dat seama de gandul tau…
Dar te-am lasat sa decizi…
Si ai decis in asa fel incat… m-ai ranit!
Te urasc, chiar daca te iubesc!
“Adio” iti spun si eu…
Chiar daca ma doare,
“Adio” cu lacrimi in ochi
Rasaritul meu de soare…!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos!

Imi place cum gandesti!

Tine-o tot asa!

©Popa Alex™.

Andrada Maria spunea...

Mersi :D
Peace!

Trimiteți un comentariu

 
;