sâmbătă, 5 iunie 2010

Vara...

Hm... se pare că nu am mai scris de jumătate de an pe Blog... au fost Sărbătorile de Iarnă, teze între semestre... Paştele şi multe altele.
Sincer, mi-a fost puţin dor sa scriu pe Blog, dar nu am idee ce.
Aaa... acum toată lumea e "stresată" din cauza grevei, care a fost şi care poate va mai fi... am stat acasă 3 zile care au fost plictisitoare dar şi binevenite... dar erau şi mai binevenite dacă erau în apropierea vacanţei de Paşte sau Crăciun... exact acum la sfârşit a fost... dar nu mai contează, oricum a fost bine şi asa.
Parlamentarii ăştia se fură, mint de şi ei cred...
Acum toata lumea îi înjura şi fac mişto de ei... problema e că VOI i-aţi ales... voi să înduraţi tot.
Chestia asta cu parlament, criză, grevă, Băsescu, Boc, etc. e la moda, e mai la modă decât curentul EMO (care a fost) şi un copil de 3 ani a ajuns să vorbească despre Băsescu...
În fine, noi să fim sănătoşi!!!
Acum afară e soare, canta păsărelele :D, e chiar foarte fain.
Aş vrea să fiu într-un loc plin de verdeaţă să mă apuc să scriu pe o coală de hârtie tot ce-mi trece prin cap...
Ca orice elev aştept să se termine şcoala... să mă bucur de vacanţă.
Nu pot să cred ce repede au trecut anii şi cum trec...
Mă gândesc cum să închei ceea ce am început... dar nu îmi vine nicio idee...
FIN.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;