duminică, 6 iunie 2010

Summer day...

Hm... azi a fost o zi ciudată, dar şi frumoasă... de dimineaţă am fost cu 2 prieteni la Feredee. "Feredee" fiind un loc lângă un sat cu nişe bazine... foarte fain. Acolo m-am întâlnit cu alţi prieteni... nici nu mă aşteptam să fie acolo... asta e ciudat :D, am jucat table (logic că am luat bătaie)... Ehe, uite am găsit şi poză cu unul dintre bazine ... am plecat pe la 11 acolo, nu a fost aşa multă lume... dar ca de obicei cum e Duminică, dupa ora 1 a fost FULL... şi am plecat. Am fost şi la plajă la vale şi m-am bronzat puţin:D, dar nu atat în cât să mă pişte, doară, etc... cum am păţit-o acum 2 ani... nu puteam nici sa dorm, că am fost prea bronzată. Toate bune şi frumoase, până când ne-am dus la "Carul cu Bere" un local de aici. Am jucat cărţi... am băut un capucino... şi pe la ora 10 a venit şi ne-a dat afara... deci ca de obicei cineva trebuie să-ţi strice ziua atunci când totul merge bine... În fine, oricum a fost funny azi... Sper sa fie liniştită şi plăcută vara asta:D.
O vară plăcută vă doresc:D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;