sâmbătă, 26 aprilie 2014

In a relationship!

De ceva vreme, „boala” -feisbuciștilor- din ziua de astăzi este să fie „In a relationship” cu cineva, nu contează cine, doar să apară lucrul ăsta acolo pe pagină.
Sunt multe cazuri de relații pe facebook, dar eu o să dau exemple doar câteva.

1. Atunci când pui pur și simplu „In a relationship” și toată lumea te întreabă: „Dar cine este?” „Cunoaștem?” „De când și eu nu știu?” ... la care probabil replica respectivului, de exmplu, din câte am văzut este: „Buna din cuba” „Un negru” „Treaba mea”. Așa lași toată lumea să fiarbă și să studieze cazul, ca după o oră-două sau cel târziu o zi sa pui că ești ”Single” și toată lumea te va consola.

2. ”In a relation ship with X”, dar toată lumea știe de voi și probabil sunt comentarii de genul : „Mă bucur pentru voi!”, „Sunteți superbi!” „Era și timpul!”

3. „In a relationship with X”, dar nimeni nu știe de voi. Acum ceva zile cineva era într-o relație, bineînțeles cu altcineva, dar de data asta aveam și numele. Comentariile erau ceva de genul: „Bine bă!”, „Bravo, bă!”, „Era și timpul să ai o/un prietenă/prieten!”. Probabil prietenii acelui cineva sunt mai bucuroși sau mai încântați decât el/ea... se vor îmbăta și îl/o vor cinsti pentru marea realizare de pe facebook. Probabil îi vor ridica și o statuie. Te poți aștepta la orice în ziua de astăzi.

4. In a relationship with X, care din păcate este din țări străine și posibilitatea de a vă vedea este 0. Comentariile lipsesc sau nu, dar nimeni nu se miră, probabil doar prietenii foarte apropiați care nu spun nimic pentru că nu au ce bârfi în legătură cu noua ta relație, care este doar pe facebook și ei nu pot citi mesajele private pe care voi doi le aveți... și sunt doar alea.

5. Ea... In a relationship cu... tot o ea. . Sunt situații în care lumea își pune semne de întrebare dacă ești pe invers sau nu... sau ești așa bună prietenă cu EA încât sunteți într-o relație pe facebook și primiți Like-uri la postare... așa... că vă cunoaște lumea.

Cazuri sunt multe, astea apar de obicei sau... astea le-am observat eu mai mult.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;