duminică, 25 iulie 2010

O zi ca oricare...

E Duminica... afara ploua, chiar nimic interesant de facut.
De dimineata am inceput sa ma uit la filme, defapt, m-am cam trezit la amiaza, pe la 12 :))... oricum tot acolo e :D
De cateva zile ma uit la filme, doar e vacanta, altceva mai important nu prea am de facut...
M-am uitat cam la comedii si putina drama, la filme de groaza mi-e frica sa ma uit singura, nu ca la altii nu le-ar fi, dar aia e partea a2a :D
Mi-a placut foarte mult "The last song"... am fost foarte interesata sa vad "Valentine`s day" dar nu am fost impresionata deloc, a fost, ciudat, majoritatea s-au despartit in film si se combinau anapoda :))
Alt film frumos, "Flirting with forty", "The Rebound", "When in Rome" si altele, nu ma apuc de scris, fiecare e cu genul lui:D
Ascult radio... putin pe Twitter si credca imediat ma uit iar la un film...
:))
Have a nice day!
:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;